دوره ۳، شماره ۲ (تابستان ۱۴۰۰) | متن کامل (pdf)
محمدتقی متانت پور*
چکیده
محور اساسی فعالیتهای روابط عمومی، ارتباط است. روابط عمومی در سازمانها از طریق ایجاد و ارتقاء ارتباط خود با قشرهاي گوناگون جامعه و همچنین کارکنان خود میتوانند قلههای موفقیت را بپیماید. در این مقاله انواع، اجزاء و عناصر ارتباط معرفی میشود. در ارتباط همیشه آنچه موردنظر است محقق نمیشود، بلکه محدودیتها یا موانع، ارتباط را ناقص، گمراه و یا حتی غیرممکن میسازند که در این بحث محدودیتها نیز شناسایی میشوند.
واژگان کلیدی: روابط عمومی، ارتباطات، ارتباط