دوره ۲، شماره ۳ (پاییز ۱۳۹۹)
اندازهگیری اثربخشی شعب بانک با استفاده از روش تحلیل پوششی دادهها
محمد خدابخشی، مسعود ناظری*
عارضهیابی نظام انگیزشی – پرداخت موجود در شرکت آب و فاضلاب مشهد و ارائه راهکارهای بهبود (شهرستان مشهد)
دکتر احمد لطیفیان*، مهندس مجتبی اقبالی، سیده سعیده شرافت، ثمانه توکلی امینیان
بررسی تاثیر استاندارد سازی و سفارشی سازی بر کیفیت خدمات رضایت مشتری و وفاداری مشتری
رضا سمیعیان*، دکتر لیلا آقا کثیری، دکتر ابراهیم زارع پور نصیر آبادی